Een bedrijf heeft verschillende stakeholders, zowel intern als extern. buroplus kiest voor een holistische benadering, rekening houdend met de structuur én de cultuur in uw bedrijf.
Best Nike SneakersAsics Onitsuka Tiger
Communicatie voeren in uw KMO betekent vaak dat u keuzes moet maken:
- Kan ik het allemaal zelf? Of gaat dat ten koste van mijn core business?
- Werk ik met één of meerdere bureaus samen? Wat gaat dat kosten? Hoe weet het internetbureau wat ik op mijn website moet vertellen? Hoe weet de graficus welke boodschap ik met mijn folder wil brengen? Moet ik dan ook nog een copywriter zoeken? En een vertaalbureau? Hoe hou ik het overzicht?
- Kies ik voor een bureau waar alle disciplines in huis zijn? Is dat haalbaar met mijn budget? Heb ik dan verschillende contactpersonen voor verschillende disciplines? Kennen zij mijn bedrijf voldoende?
buroplus heeft een oplossing op maat van uw KMO:
- U praat met één persoon, vanaf het eerste contact tot en met de implementering, de opvolging en de facturatie.
- Die kennis en ervaring wordt dag na dag opgebouwd, al meer dan 25 jaar lang.
- Door continu te investeren in de uitbreiding van eigen kennis, kunnen we uw bedrijf in de volledige breedte ondersteunen bij uw communicatie. Op die manier focussen we op hetgeen uw bedrijf nodig heeft en niet op hetgeen wij het liefst zouden verkopen...
- De gevarieerde mix in ons klantenbestand zorgt bovendien voor een kruisbestuiving dankzij de uitwisseling van ervaringen in verschillende communicatieprojecten bij verschillende klanten in verschillende sectoren.
- Dit resulteert in een holistische én persoonlijke aanpak: één aanspreekpersoon kent uw bedrijf door en door en kan snel en efficiënt inspelen op de behoeften van uw bedrijf.