STRATEGIE- EN COMMUNICATIEPARTNER
OP MAAT VAN DE (GROEI-)KMO

LAST VAN GROEIPIJN OF VERANDERSTRESS?
EEN EXTERNE FRISSE KIJK ZORGT VOOR NIEUWE INZICHTEN!

Online aanwezig zijn én gevonden worden

Online communiceren is meer dan een website of social media profiel hebben of een e-mailing versturen.

Internetcommunicatie is vandaag de meest effectieve manier om snel en efficiënt te communiceren. Op voorwaarde dat een aantal spelregels gerespecteerd worden...

  • een website die niet gevonden wordt of waarmee niet 'gewerkt' wordt, is een zinloze investering
  • e-mailings of digitale nieuwsbrieven versturen waarvan u het resultaat niet kunt meten, zijn een zonde van tijd en geld
  • SEO (zoekmachine optimalisering) en SEA (online adverteren) vragen een bijzondere expertise, maar u kunt ze niet loskoppelen van al uw andere online communicatie
  • Sociale Media bewijzen hun nut, vooral voor B2C bedrijven, maar ook hier geldt dat het rendement afhangt van de manier waarop u ze combineert met andere (online) communicatiemiddelen

Voor een KMO is het (vooral budgettair) niet interessant om voor elke online expertise met een andere partner samen te werken. Zij hebben er baat bij om één aanspreekpunt te hebben voor al hun online communicatie. buroplus® heeft de expertise in huis om uw volledige online communicatiepakket te laten renderen.